chestie dubioasă.

Frate, zilele trecute ştiţi ce am realizat? O chestie dubioasă rău de tot. Deci eu când nu pot să dorm rearanjez cărţile în bibliotecă. Mă fascinează. Pe bune. Deci cum stau eu în pat la 2-3 noaptea şi efectiv nu pot să închid ochii (o fi de la ceaiul ăsta negru) îmi analizez biblioteca. Şi iau fiecare raft în parte şi îl analizez şi am ajuns la concluzia că cele de pe rândul al doilea sunt ok.

Primul din dreapta mi se pare genial, pentru că acolo am un aparat foto vechi (a fost a lu’ bunică-miu. de fapt, l-am salvat de bunică-mea care voia să îl arunce!! jesus christ!), 3 vaze d-alea de la ikea, nişte cutii colorate, o chestie cu sticluţă cu nisip roz înăuntru luată din Veneţia, beţişoare parfumate şi într-un colţ teancu’ meu de cartele de metrou pe care nu ştiu de ce le colecţionez. Poate nu sună aşa mişto, da’ să ştiţi că arată bine toate împreună. E raftul meu preferat. Iar pe cel de sub ăsta este aşezat frumos un set cu un bol, un fel de farfurie si beţisoare pentru mâncare chinezească. Astea mi le-au luat ai mei pentru că au văzut cum îmi curgeau balele în vitrină când le-am văzut, acum un an şi ceva. În stânga ăluia cu aparatul foto, este un raft în care am aşezat toate cărţile din Chic după care eram înnebunită printr-a 7a şi a ceva din a 8a, vreo 4-5 din Cocktail şi încă 5 cărţi pe care le-am primit când a venit Tudor Chirilă la noi în liceu. În faţa cărţilor stau biletele de la B’estfest de vara trecută pe care le-am descoperit acum o lună când am văzut că rămăseseră la mine în geantă. Raftul ăsta îmi place, n-am nimic de schimbat la el. În stânga ăstuia cu cărţile uşoare, se află raftul cel mai gol deocamdată. Abia aştept să îmi mai cumpăr cărţi, multe-multe, ca să îl umplu. Sunt doar câteva deocamdată. Aici am aşa: Nuntă în cer de Eliade, Brida de Coelho (nu prea mi-a plăcut), Veronika se hotărăşte să moară tot de Coelho (asta mi-a plăcut mult, e una din cărţile mele preferate), Dansatoarea din Izu de Kawabata (sunt mai multe povestiri, dar am citit doar jumate din ele), Adevărata viaţă de gheişă de Mineko Iwasaki, Foc în pavilionul de ceai de Ellis Avery, Memoriile unei gheişe  de Arthur Golden (care mi-a plăcut enorm de mult) care a început să îşi schimbe puţin culoarea datorită „vechimii” (o am doar de vreo 2 ani) şi pentru că a tot umblat pe la unii, pe la alţii (dar am ajuns la concluzia că nu îmi place să îmi împrumut cărţile, decât câtorva persoane de încredere) şiii Turnul Sinucigaşilor de Nick Hornby. Sunt puţine oricum. Vreau ca atunci când o să termin liceul, să îmi explodeze biblioteca de prea multe cărţi. Şi când mă voi muta în apartamentul meu o să le iau pe toate cu mine. Aşa. Iar în ultimul raft de pe rândul ăsta sunt dicţionare, cărţi pentru la română, o carte mai veche cu Nina nu-ştiu-cum şi… Amurg [8-| mă rooog…]. (apropo de asta, am visat că mă certam cu o tipă că eu sunt PRO Harry Potter şi total CONTRA Twilight iar ea invers şi ne contraziceam şi în final ea s-a supărat şi mi-a dat cu Eclipsa în cap. Jesus!)

Iar acum revin la ideea principală. Primul rând. Aici se hodihnesc toate cărţile de la Jurnalul pe care mi le ia bunică-mea. Băi şi nu ştiu cum se face că mereu am de împărţit ceva cu astea 3 rafturi. Le iau, le rearanjez, le pun pe verticală, noaptea următoare îmi plac mai mult pe orizontală, le fâţâi de colo-colo, nimic nu îmi convine. Cred însă că noaptea trecută am ajuns la ultima mutare. Parcă îmi place. Mbine, nu e perfect. Lipseşte ceva (adică bunică-mea trebuie să continue să mi le ia că altfel rămâne al doilea raft din stânga pe jumătate gol şi nu e bine). Iar ultimul raft, adică primul din dreapta… l-am golit. Aproximativ. Aici am DEXul, pentru că îmi e cel mai uşor să ajung la el şi pentru că nu vreau să mai folosesc dexul online. Tot aici am 2 cutii de ceai. Şi m-am gandit aşa: aici va fi raftul cu ceaiuri. Vreau multe-multe ceaiuri. Din toate sortimentele. Negru, verde, de fructe, de plante, indian, chinezesc, japonez, englezesc, Greenfield, Twinings, d-alea ieftine, d-alea scumpe, de de toate. Să am de unde alege frate.

Mă rog, vroiam doar să vă zic obiceiul meu cel nou şi dubios, da’ văd că am ajuns să îmi descriu juma’ de bibliotecă.

Despre andra
Andra, 15, Bucuresti, CN Iulia Hasdeu, filo-bilingv. Sunt fecioară, şi îmi urăsc zodia. Consider că fac parte din grupul zodiei defecte. Sincer. Fecioarele sunt groaznice. Sunt aşa nişte nenorocite mici, care nu sunt mulţumite niciodată, al naibii de perfecţioniste şi sclifosite, cu mari uriaşe pretenţii ca totul să fie făcut ca la carte. Cel mai probabil, de ele. Mulţumesc cerului că eu am şi ceva leu în mine. Îmi verific mail-urile de 2-3 ori pe zi. Îl iubesc pe Brian Molko şi ador filmele franţuzeşti. Vreau să învăţ franceza şi japoneza, şi să îmi continui studiile în Anglia. Nu ştiu ce vreau să mă fac când o să fiu mare. Sunt foarte mai mult decât moody. Când ne întâlnim sunt aiurită, împrăştiată, uneori împiedicată, vorbesc mult, râd şi gesticulez. Dar să nu te mire dacă peste câteva minute o să mă vezi rece, tăcută, gânditoare şi calculată. Am momente în care nici eu nu îmi dau seama de ce sunt atât de reţinută. Depinde de stare. Starea mea e într-o continuă schimbare, apropo. Oamenii din jurul meu îmi influenţează foarte mult starea de spirit. La fel Şi muzica. Şi uneori, filmele.Nu mi-a plăcut niciodată spiritul ăla de turmă şi de când mă ştiu am fost contra curentului. Când eram mică mă jucam cu maşinuţele, aveam o colecţie de care eram al naibii de mândră. M-am hotărât să îmi iau o păpuşă Barbie doar din curiozitate. Mă întrebam “de ce mama mă-sii are toata lumea blondă d-asta platinată?” Nu m-a fascinat prea mult, aşa cum nu m-au fascinat nici RBD, nici Tokio Hotel şi cu atât mai puţin Hannah Montana. La început, când nu prea ştia lumea de el, mi-a plăcut Twilight. Filmul era ok, cartea bunicică. Şi spuf! deodată toaaată lumea e obsedată de Twilight. M-a lăsat rece, am trecut peste. Mă găseşti pe iarba din curtea liceului sau dezintegrându-mă în bancă de plictiseală. Ies uneori pe Motoare şi ador Krishna. Întotdeauna stabilesc ieşirile în oraş cu punct de plecare TNB. Iubesc narghileaua, beau bere, şi îmi place tequila. Peace.

6 Responses to chestie dubioasă.

  1. Mada says:

    si eu am turnul sinucigasilor!
    si biblioteca ta arata genial!
    colectia mea de la jurnalul incepe sa se extinda considerabil si nu prea stiu pe unde sa le mai pun.
    big hug! >:D<

  2. andra says:

    zau? mie nu mi se pare. o sa ii fac o poza sa o vezi in intregime daca vrei.
    eu mai am destul spatiu prin biblioteca, mie imi trebuie carti! vreau caaarti, multe multe!
    cand termin ce am de citit, vreau neaparat sa imi iau Mecanica Inimii. ai citit-o? am auzit ca e foaaarte calumea. si chiar pare draguta din recenzia pe care am citit-o pe spate. deci o vreau. neaparat!
    in fine, de fapt am foarte multe carti de citit pe lista.

  3. Petra Ioana says:

    🙂 Cred ca e super tare biblioteca ta. Eu am o biblioteca imensa, dar nu am cumparate de mine foarte multe carti, am o groaza de volume ramase de la parintii mei. Acum sunt extrem de mandra de cartea din Carturesti pe care am primit-o de ziua mea [da da, din Carturesti, nu stiu cum mi-a luat-o prietena mea:)] si de cealalta carte pe care am primit-o. Cea din Carturesti este cu cele mai frumoase poeme de dragoste, iar cealalta e o antologie de citate despre iubire de Paulo Coelho [fetele s-au gandit ca daca sunt indragostita sa imi dea carti despre iubire:))]. Ah, si am primit si primul meu ceai tot din Carturesti. E ataaat de bun, m-a lovit pasiunea pentru ceai. Si mi-am propus sa merg la Timisoara la Carturesti macar o data pe luna, sper sa si realizez ce am zis.[maaaama, cat am scris]
    Oricum…mi-a placut postarea asta, m-am simtit in camera ta, la 2 noaptea, aranjand betisoarele chinezesti. Genial!:D
    biig hug:)

  4. andra says:

    aww… mersiii! >:D< o sa ii fac niste poze. sau poate fac un filmulet maine 😕 ca acum e mama pe aici si ma intimideaza :))
    pe aia de coelho am vazut-o in carturesti zilele trecute si m-am gandit imediat la tine ca ziceai ca o ai si iti place mult 🙂

  5. Chris says:

    aww vreau sa-mi iau si eu ‘veronika se hotaraste sa moara’ am auzit de ea.
    eu am putine carti, cele mai multe le citesc de la prieteni si nu stiu de ce, ca nu e ca si cum nu as avea bani sa-mi cumpar =))

  6. andra says:

    mie nu imi place sa imprumut. si chiar daca imprumut de la cineva, cand am bani imi cumpar cartea. am asa o mandrie cand ma uit in biblioteca si zic „pe asta am citit-o, si pe asta, si pe asta, mbine p-asta nu, pe asta da, si pe asta, o! si pe asta!”:))
    iar veronika se hotaraste sa moara mi-a placut foarte mult, dar am observat ca nu e pe gustul tuturor. mie astea cu ganduri sinucigase imi plac rau:)) dar unii au zis ca ii deprima rau. la care eu le-am zis „pai stii, atunci cand am o stare de cacat, nu prea imi vine sa citesc despre viata minunata a altora, ma deprima si mai rau”.

Lasă un răspuns

